Jag och min häst.

Jag tror att det absolut bästa är att börja med en regelrätt presentation av mig och mitt lilla monster, det är ju framför allt oss den här bloggen ska handla om.

Jag heter Frida och är 24 år (höll på att skriva 23 där, åldersnojan gör sig lite påmind).
Jag är så speciell att jag har två hem, ett i Lund, där jag pluggar beteendevetenskap och delar lägenhet med världens mest fantastiska kombo och ett i Näsum, nordöstra Skåne, där jag har min häst, mina päron och en väldigt stor del av mitt liv.
Precis såhär glad var jag på Azorerna 2010.

Min häst är egentligen en enda stor barndomsdröm som gått i uppfyllelse.
Tortebos Lady Bethany heter hon, men till vardags blir det mest Betty eller grisen. Hon är ett welsh cob-sto och fyller snart tre år. Jag vet egentligen inte hur jag ska beskriva henne med ord, hon bara är min på alla sätt och vis.
Min hönaböna.

Då har ni åtminstone ett litet hum om vilka vi är.
Alla frågor besvaras och tips om bloggämne mottages tacksamt!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!