De senaste dagarna

Hej och hå vad fullt upp det har varit på senaste!
I fredags firades midsommarafton med jobbarkompisar och jordgubbar.
Igår blev en riktig hästdag med löslongering, hopplektion, uteritt och lastträning. Idag har det inte varit någon skillnad: fotografering, racing i skogen och en snabbtur i skogen med min egen lilla höna.
Jag skärpte till mig ordentligt under löslongeringen igår och det gick alldeles lysande.
Jag som var rädd att vi hade tappat takten lite.
Bjuder på en bild från det på min sköna böna.
Kommentarer
Evelina

Jag dog lite när jag såg din häst, så otroligt fin! Följer er utveckling med spänning.. :)

2012-10-27 » 09:45:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!